Shop Forum More Submit  Join Login
:iconnatalieguest:NatalieGuest posted a status
Ok so I know zagg wants to keep this show PG
However looking at the previews for issue 3 of the official comic has me wondering badly, so if u haven't seen from the previews we end up seeing marinette in new york so I though yay cross over series then in the preview we end up seeing marinette detransforme and she ends up being naked we dont see anything to rude but then she ends up getting out from her hiding place and puts a cardboard box around her and she leaves that place but we also see a man try to grab her while she naked and the preview ends there.
Now im not zagg so I cant say what can and cannot be shown but im possative seeing a cartoon character fully naked ish is alittle extreme dont u think? Dunno whats you guys opinion?

Devious Comments

:iconjackhammer86:
JackHammer86 Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
I just made a meme out of this.  Marinette's reaction to the new Ladybug comic by JackHammer86
Reply
:iconnatalieguest:
NatalieGuest Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
lamoo
Reply
:iconjackhammer86:
JackHammer86 Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
Wait! That's the official comic???!!! :o (Eek) 

Omg! I hope they don't go that extreme in the show! I wouldn't mind some dark stuff, but still.
Reply
:iconnatalieguest:
NatalieGuest Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
yeah same
Reply
:iconjackhammer86:
JackHammer86 Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
Like WTF?! I thought that was a fan comic or something!
Reply
:iconnatalieguest:
NatalieGuest Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
nope
Reply
:iconjackhammer86:
JackHammer86 Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
..............
Reply
:iconbrigetmiget:
brigetmiget Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist General Artist
i agree with you 
Reply
:iconnatalieguest:
NatalieGuest Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
mhhm
Reply
:icondarknessandmadness:
DarknessAndMadness Featured By Owner Sep 30, 2017
things just got interesting lately, in bad way. I'm with you, natman
Reply
:iconnatalieguest:
NatalieGuest Featured By Owner Sep 30, 2017  Hobbyist Digital Artist
exsactly
Reply
Add a Comment: